.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حالیکه هیچ کس پاسخگو نیست
گم شدن 64 تن برنج در یک نهاد اقتصادی
شمال نیوز: این اتفاق در حالی افتاده است که مسئولان این نهاد تاکنون هیچ گونه اقدامی جهت پیگیری قضایی برای روشن شدن موضوع و فرد متخلف انجام نداده اند.

شمال نیوز: فساد اداری به اقداماتی اطلاق می‌شود که ناشی از بکارگیری قدرت و توان سازمانهای دولتی و یا وابسته به دولت برای کسب منافع مالی فردی و یا گروهی است. نتایج فساد اداری به طور طبیعی مخالف مصالح و منافع آحاد مردم است.
 
به گزارش اصول گرا، در همین خصوص یکی از نهادهای اقتصادی که سالیانه مقادیر متنابهی برنج برای توزیع در بین کارکنان و مصرف سازمانی خود خریداری می نماید مقدار 64 تن برنج در برآورد اولیه از موجودی برنجهای انبارش کاسته شده است.
 
این اتفاق در حالی افتاده است که مسئولان این نهاد تاکنون هیچ گونه پیگیری قضایی برای روشن شدن موضوع و فرد متخلف انجام نداده اند.
 
بنابر این گزارش، انباردار این نهاد علی رغم قبول کسری برنجها به صورت عادی در محل کار خود تردد می نماید بدون اینکه هیچ گونه برخوردی با وی انجام پذیرد.
 
این درحالی است که در اصل خرید دست کم 1000 تن برنج توسط این نهاد و رعایت تشریفات قانونی خرید نیز ابهاماتی وجود دارد که تاکنون دراین خصوص پاسخگویی شفافی وجود نداشته است.
 
البته شنیده شده یکی از نهادهای نظارتی با اطلاع ازاین تخلف جهت بررسی ابعاد موضوع وارد این پرونده شده است.
 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدپور 3 اسفند 1391
اشتباه به عرضتان رساندند - از پاكترين دولت بعد از انفلاب بعيد به نظر مي رسد - احتمالا در حال تخليه و توزيع بين مردم بدبخت و بيچاره اند كه شما خبر نداريد - خدا بخير كنه - در اين چند ماه باقي مانده بيشتر از اين هم بايد توقع داشت -به حال اين كشور دعا كنيد
جان برار 4 اسفند 1391
بخشننی تن، یا تن یا تون؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.253 seconds.